-Måndag- <3

Hejsan! Idag var det skola igen. På morgonen redovisa jag om min religio som jag valt. Efter skolan köpte jag mellismacka på skolcafét och kolla på saga när hon försökte bli klar mitt sin religion. Men efter en hlav timme tröttna jag på att stanna kvar i skolan så jag gick hem. Vi har typ inga läxor den här veckan så det  är superskönt. När jag kom hem kolla jag lite på tv sen ville en kompis till mig att jag skulle logga in på msn så då gjorde jag det. Efter ett tag tröttna jag på datorn och gick och kolla på tv igen xD. Men det var inge kul där så då läste jag min bok lite och sen satte jag på datorn igen Hiih....
Nu sitter jag här och kollar på olika filmer på youtube och har tråkigt. På onsdag kväll åker jag till gotland och ska fira min valborg där :) det ska bli kul, jag längtar kätte mycket från att komma bort från sthlm. Det kommer vara jätte varmt på gotland säger mamma så det ska bli skönt. Om tre veckor fyller jag äntligen år. Jag längtar jätte mycke dit. jag fyller år på samma dag som kristihimmelsfärdsdagen och då e alla lediga från skolan och alla bussar flaggar bara för mig (NOT!) men då ska jag iaf också åka till gotland och fira min födelsedag för det brukar för de mesta vara jätte varmt på landet då :) Efter kristihimmelsfärdsdagen är det typ bara två veckor till sommar lov. Jag längtar så himmla mycket till sommaren. Våran skola brukar få lov tidigt och dt här året får vi sommarlov den 4 juni!

Jippie!!!!!! Det här är en film som saga filma i vårat klassrum för rätt så länge sen. Men ska gå nu.
Puss och kram/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0