Onsdag ännu en vecka har gått (för mig asså)

Heej! Jag sticker till gotland om nån halvtimme! Fixar lirte i mitt handbagage och packar det sista vi kommer hem på söndag. Våran båt går kl 9 på kvällen tror jag och vi kommer fram klockan 1 mitt i natten. Det är inte så skön resa men jag kommer säkert sova. jag har väldigt lätt för mig att sova i bil men det är svårare att sova på en stor gotlandsbåt i tre timmar för det är så mycke småbarn som springer omkring. Men nu när den går senare på kvällen ska jag försöka somna. Usch! Vad tråkig jag är som sitter och snackar om när jag ska sova...
Idag har jag varit i skolan of efter skolan hick jag saga, sigrid och molly hem till mig vi åt lite mellis sen var molly tvungen att gå så då gick jag saga  och sigrid ut på gården och klättra lite på staket och saga busringde på några dörrar. Sen när vi kom in så dansa vi framför datorn så vi kunde filma in allt och sen kolla vi lite på youtube. Efter ett tag var dom tvugna att gå för jag skulle packa lite och äta en tidig middag. men måste gå nu.
Ha en trevlig valborg/valborgsmässoafton. <33
 Puss och Kram / Julia <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0