Tisdag (trååkigt)

Hej! Idag har jag inte gjort så mycket efter skolan gick jag hem och kolla lite på tv och sen logga jag in på datorn. Det har varit ganska tråkit. Nu sitter jag och kollar på http://www.tjuvlyssnat.se det e ganska kul saker där :)
Imorgon åker jag till landet och jag tror jag inte kommer kunna blogga där om jag inte lånar morfars dator. Det kommer vara 20 grader på gotland och det verkar jätte skönt. jag kommer mest bara cykla och kanske prova att bada i havet. Jag e ingen badkruka men det brukar vara kallt i havet :) Nu e det bara 3 veckor till jag fyller år det känns snart men det är ändå inte så snart. På tordag e det ju valborgsmässoafton och när vi är på gotland på valborg brukar det alltid vara en stor brasa längst ut på faludden (en udde på gotland). Det kommer bli jätte mysigt tror jag :P
Men nu ska jag gå och kolla på tv. Ses.Badplatsen på mitt andra land uppe i jämtland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0