Sommaren09

Tja! Har inte bloggat något i sommar... men de för jag har varit på min två landställen och ingen av dem har så bra internet så jag brukar mest blogga när jagär i stan som nu...
I sommar har jag alltså både varit uppe i jämtland och nere på södra gotland! Jag tycker mest om jämtland men det kanske är för att det är så många bran som springer omkring och leker och för att det är varmare att bada i en insjö än i havet. <3
Men det har ju såklart varit kul på gotland med. Det har ju varit jättevarmt där och man har legat på stranden och så. Men på gotland har jag nog mest varit med några kompisar. Vissa var gotläningar och dem andra var sommargotläniingar...
Anna har förresten kommit och hälsat på mig på gotland också men hon var bara där i 5 dagar :(
Jag tycker sommarlovet har gått jättefort! Jag vill att det ska vara några veckor till...jag börjar nu på fredag :( vill inte börja i skolan men det ska bli kul att träffa alla klasskamrater... men jag behöver också bara gå tio skoldagar för sen ska jag åka till italien och vara där i en vecka :P Skönt...vi har hyrt ett hus nära toscana som har egen pool och allt!  jag längtar dit...
men nu ska jag nog dra!!
See yah!
 
P.S kommer nog lägga ner den här bloggen snart... bilden e från vårt lands land!

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej!

Nu får du önska en önskan om vad jag ska skriva om på min blogg! Gå in och kommentera "önskeinlägget"

2009-09-15 @ 23:12:06
URL: http://closemeup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :))

2009-09-16 @ 11:42:45
URL: http://cherryblub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0