En halv dag kvar sen är plågeriet slut! <3

Tjena mittbena! Idag e var det tisdag elr det e ju det ff men ändå först läste vi högläsning (Nalle Puh) fröken läste det var jätte tråkigt! Sen var det typ extra bild och efter det hade vi slöjd då vi städade lite eftersom det är sissta slöjden i sexan! Sen vare lunch och efter kollade vi på film den hette "Drömfabriken" (på so:n) på franskan (sissta franskan i sexan också) kollade vi på filmer som alla franskagrupper har gjort fett kul vår var konstig och pinsam! Imorrn e det halvdag för efter lunch ska vi städa ur skåpen och städa klassrummet :( Men, men...
Efdter skolan gick vi  (några klasskompisar) hem till mig och kollad e på twilight^^ sen skulle sigge och molly gå så då satt jag och saga kvar och fortsatte kolla på filmen sen gick vi in på datan och skypa med maddz och var inne på bdb! (där saga såg en mango) hihi! Mango e ett annat ord för .......(mer tänker jag inte säga) Aja....nu ska jag sticka oc kolla på tv
Seee yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0