Tjena mittbena!

Jippie! Nu är skolan slut för det här läsåret! Idag hade jag skolavslutning kl.9 då alla från åk 6-9 sammlas i kyrkan och sjunger psalmer/låtar och rektorn delar ut premier till alla som har gjort stora framgångar i olika ämnen det var rätt så kul och sitta där och höra vilka som skulle gå upp! Min kompis anna fick en premie och det var en bok...:) Jag var skolpolis det här läsåret så jag fick också gå fram medans alla i högstadiet glodde på mig! Tur att inte Nollorna,ettorna,tvåorna,treorna,fyrorna och femmorna också var i kyrkan! Välframme i längst fram i kyrkan sa rektorn mitt namn och du skulle jag gå fram till henne ta i hand och få ett kuvert. I kuvertet låg det ett biopresent kort å 100 kr och ett diplom!Efter kyrk sermonin var avklarad gick vår klass till klassrummet där vi fick våra termins betyg och en klubba av fröknarna! Efter det fick alla sommarlov! Whiiiihi!
I LOVE SUMMER!
Nu sitter jag här och väntar på att något kul kommer hända, men det kommer det ofc inte att göra :) Imorgon ska jag till Annas land och ska vara där över helgen..^^det ska bli kul!
Förresten längtar jag till midsommar då jag ska vara uppe i Jämtland och bada i sjön...
Nu ska jag dra!
See yah!
(jag kommer nog inte att blogga ofta på sommar lovet eftersom jag kommer tillbringa nästan hela sommarlovet åt att vara på mina land!)

http://www.youtube.com/watch?v=gf6GsR45c8s    <---------det här är när jag får mitt slutbetyg^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0