Sommarlov!<3

Tjeenare igen! Idag var jag på stan med saga och molly! Sen på "The body shop" mötte jag Isabella W, Isabella Å och Anna! Efter det var jag tvungen att gå hem för jag vill bada.....efter ett långt varmt bad så kollade ja på tv och messade lite efter det skulle jag hämta min lillasyster på fritids och bla bla bla! Boring jag har inget att göra på sommar lovet! Men nästa vecka på fredag är det midsommar det längtar jag efter! Eller jag längtar inte direkt efter att dansa runt midsommarstången med alla småbarn men att bada i sjön på landet och att vara uppe hela nätterna! Förra året gick jag till och med ut och plocka sju olika sorters blommor för att lägga under kudden och drömma om sin "drömprins"! Den som jag drömde om den natten var absolut nte min drömprin! Men iaf veckan efter midsommar stannar jag kvar på landet elr egentligen Östersund och ska bo där fram till torsdag kväll! Gud vad skönt att slippa päronen....
I helgen var jag Annas land där vi badade och hade jätte kul!
Nu ska jag sticka men först får ni se lite bilder från helgen!


Kommentarer
Postat av: lottie

Tack så mycket! :)

2009-06-09 @ 12:54:11
URL: http://lottiesvardag.blogg.se/
Postat av: Issa

Saknar dig Julia<3 Du har verkligen en fin blogg:)

Puss!

2009-06-30 @ 04:26:32
URL: http://licorix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0