Har tråkigt!

Tjolahopp! Idag var det onsdag inte så kul! Jag berättade för femmorna om champagne-klassresan som varje femma gör som jag då alltså gjorde förra året, det var jätte kul! Vi missade franskalektionen iaf  40 min av den. Vi berrättade om en vanlig dag på C.I.L.S (som det hette där vi bodde) och lite andra saker! Jag var till skolsyster där jag vägde,mätte och testa synen. JAg fick också reda på mitt BMI :) Efter skolan gick jag hem och kolla på tv !
Imorgon ska alla skolpolis gå och kolla på bio på skoltid. Vår kontaktlärare årdnade det! Det ska bli jätte kul! Bara vår lilla grupp skolpoliser sittandes i en biosal, det kommer inte vara så många andra där eftersom det är på skoltid! Efter bion slutar vi tio min före klassen.
Men nu ska jag sticka! See yah!

(den här är så himmla kul!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0