My day

Hejsan! Min designdampar ibland ^^ Men om man ska se vad som står på menyn så drar man bara musen över den så står det där. Idag var det skola igen och första lektionen far jätte skön då vi bara läste i 40 minuter. Efter skolan var  jag, saga, molly och sigrid i kyrkoparken och snacka lite sen gick vi hem till molly och åt mellis sen var saga tvungen att sticka till sina trummor och vi satt kvar och prata lite sen var molly tvungen att sticka till balletten och då gick jag och sigge också hem. När jag kom hem öva jag lite på läxan och gick in på datorn för imorrn ska jag redovisa mitt engelska arbete :) Jag e skit nervös.
Efter skolan imorrn ska jag och saga fixa med vårt arbete. På fredag  det någon gala för skolapoliser så vi e bort 2 tredjedelar av skoldagen då. Jippie! Nu ska jag gå och kolla på tv eller läsa Twilight.
See ya! <333
/JuLia

Kommentarer
Postat av: Lottie heter jag!

Go Jullan GOOO!

2009-05-06 @ 18:51:16
URL: http://sweetieyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0