Onsdagen den 6/5

Hejsan! Idag var det skola som vanligt och efter skolan följde jag med saga medde och molly till kicks där köpte jag hårspännen och saga köpte hårfärg. Efter gick jag till Louise fritids och det var någon venisage där som barnen gjort. Sen gick vi hem och när vi kom hem så ville pappa äta på resturang så vi bestämde oss attt äta där. Efter maten hade jag lute läxor att göra så jag satte mig med det. Imorgon är det utegympa och jag e inte alls sugen på det :) Imorgon ska jag också gå till skolsyster där hon kollar vikt, längd, syn och rygg och så får man veta sitt BMI. Imorgon ska jag  också redovisa mitt engelska arbete för jag han inte idag.
Kram/ Julia
Bild från landet i helgen!

Kommentarer
Postat av: Lottie heter jag!

SVAR:

Det kan du ge dej fan på ;)

2009-05-06 @ 22:04:13
URL: http://sweetieyou.blogg.se/
Postat av: emma

frågestund hos mig! kom och fråga vad som helst!!!!

2009-05-07 @ 15:55:35
URL: http://blondinbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0