Torsdag 14/5

Tjoo!
Jag har inte hunnit skriva så mycket men idag var jag i skolan som vanligt och vi gjorde teater på franskan :) och sen kolla vi p en film från 1991 på Noteckniken fett kul ^^(NOT!!) Efter lunch var det möte med skolpoliserna och vi bestämde att gå på bio och se "Natt på muséet 2" den verkar bra...efter skolan hade jag piano så jag skulle gå hem för att äta lite mellis och hämta notpapper men då hade byggarbetarna låst fel lås så man var tvungen att ha en nyckel som jag inte har :( då stack jag till mammas jobb för att äta mellis där och sen gick jag till pianot. På pianot var jag tvungen att spela på gehör det var kul. Sen gick jag till lollos fritids och skulle hämta Louise men hon ville inte gå hem så då gick jag hem själv (hade fått mammas nycklar så jag kunde ta mig in) och läste i min bok (När jag hör din röst, twilight serien) den är jätte bra!
Om exakt en vecka fyller jag år! Jippie...*längtar* . Haha, jag kan också avslöja att sagas hår e svart (ingen nyhet) med lite blåaslingor ibland! Det e iaf skit snyggt! Men nu ska jag gå och kolla lite på tv ses...
Puss och kram! / Julia :3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jullliiiaa, skriiiiiiiiiiiv!!!! :)

2009-05-17 @ 10:52:09
URL: http://sweetieyou.blogg.se/
Postat av: Malin

Gillar oxå henne :D Asså veronica.

2009-05-17 @ 11:19:38
URL: http://greenlipstick.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha!°.°

2009-05-17 @ 11:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0