Tre dagar kvar^^

Tjoo! Idag var det skola som vanligt. Jag var skolpolis :( och sen när jag kom in skulle hela klassen se på filmen från champagne det är jättepinsamt och jag pratar fett konstigt där också, men det var ju faktiskt ett år sen vi var på klassresan till frankrike och jag har förändrats mycket^^  efter så kolla vi på någon nyhets film på klassrådet den var konstig sen hade vi svenska och då kolla vi också på en film den heter 'den första sommarn' den är väldigt konstig. Efter skolan joina jag molly till stadsbiblioteket där hon lånade lite böcker och lämna tbx några stycken...sen gick jag hem till molly och åt lite mellis och mata mollys fasters katt som heter Moses. Den är jätte söt :)

Igår var jag på grönan för jag fick gratis åkband och inträde <3 men jag mådde väldigt illa så jag kunde inte göra så mycket så jag åkte hem lite tidigare kl. halv sex och vilade här hemma.
Imorgon ska jag och resten av klassen gå till en park och äta lunch där ist för i skolan sen ska vi vara där och vi hoppar över 2 lektioner det ska bli kul!
Men nu måste jag gå!
Ses, puss och kram/ Julia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0