Skolpolisgalan!! <3

Shola hopp! Idag hade jag bara två lektioner och sen skulle jag på skolapolisgala i konsert huset i sthlm (sjkolan ligger jätte nära den, så vi gick  halvtimme innan det börja för att få bra platser et fick vi också! Väldigt bra platser fick vi :) Först var det några olika skolpoliser som upträdde det tog nån timme och efter det så fick man rösta på vilken som var bäst. Då var det paus och man fick en choklad muffins och en MER-dricka! Sen gick vi in och satte oss igen och då kom det två kända killar (som inte jag kände till) som söng och spela keybord. Jag tyckte dom inte var så bra efter dom var det lite lottdragning men jag vann inget man kunde vinna en resa till Göteborg och Lisseberg, guldkort på grönalund, presentkort med två tusen kronor på och många andra grejer :) Efter lottdragningen så var det Sonja Aldén som uppträdde med en kompis till henne som hette Christian och efter Sonja kom Alcasar som var med i årets melodifestival med låten "Stay the night" och sjöng massor med låter det var bra sen när dom skulle gå så roppa alla en gång till, en gång till så dom slöng sin melodifestival låt igen och då klättra alla skolpoliser upp på bänkarna i konserthuset (som var gjorda av sammet typ ^^) och hoppa runt och sjöng med det var jätte kul för man fick inte det egentligen men ingen sa till oss! Amanda (som  skriver twilight bloggen http://twilightheart.bloggagratis.se/) filma allt ihop men man ser inte så mycke jag tog bara några kort med mobilen för min mobil kan inte filma in :(
När galan var slut gick alla till éntren där man fick glass....den var god! Sen gick jag amanda och daniella tillbaka till skolan för att "skryta" till klassen som hade en lektion kvar. Sen var Daniella tvungen att hämta sin lilla syster och jag och Amanda gick hem till mig för att spela ett online spel motvarandra. Efter en stund var hon tvungen att gå och jag äta middag.
Men jag måste gå nu...Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0