Lördag/Söndag <3

Tja! Imorse hjälpte jag till med gårdsstädning och sen gick jag och saga till H&M där hon köpte en kläning och två linnen sen hade vi inge å göra så vi gick ända till södermalm och medborgar platsen och tog en glass i gammla stan! Sen palla vi inte gå hem och en fullgubbe följde efter oss så vi skynda oss på näsmsta tunnelbana och åkte hem igen hemma i innerstan gick vi in på Stockhome affären och sen till Kapphal där jag köpte ett Coca-Cola läppsyl och saga skulle köpa ett smycke men det fanss inte där så vi gick till Nk och där fanns det sen gick vi till H&M igen och vi köpte baby-strumpor att ha som mobilfodral :) Efter det gick vi hem tll saga och klättra i träd elr nått sånt och sen var jag tvungen att gå hem :( Och nu sitter jag här och har inge å göra. Nog från idag nu ska jag berätta vad som hände igår ^^

Igår skulle jag följa med saga till frissan men jag palla inte så jag följde med mamma till södermalm där vi åt på en resturang till lunch (det var Kina mat) sen ville mamma och pappa gå hem men jag orka inte och inte Louise heller så jag och lill syrran åkte tunnelbana till Slussen där vi bytte till grön-linje. När vi kom till hötorgtet vill Louise handla godis på caramella så vi gjorde det. Efter det skulle jag möta upp saga för hon hade varit hos frissan och fixat sitt hår och det blev skit coolt! JAg ska inte avslöja hur det blir det får ni se imorgon om ni går i min skola (jag skriver på bloggen imorrn) jag avslöjar inte för hon vill att det ska bli överraskning till alla andra :) 
Sen följde vi efter några killar i vita hattar som satte upp roliga affisher jag tror det var en svensexa ^^
bla annat denna affish. (ser ni vad det egentilgen är för film?) och denna det ser ni också vad det är för någon film!
mitt mobil fodral som är en baby-strumpa¨
mitt coca-cola läppsyl!

Kommentarer
Postat av: Anna

BUSTED!! nu vet jag var jag ska köpa cocacolalypsylet!!! ;P

2009-05-21 @ 00:19:57
URL: http://pinkgrapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0