Valborg -09

Hejsan! 
 Igår kväll kom jag hem ungefär klockan nio och var ganska kul på landet. Det var rätt så varmt och överflödigt med olika sorters blommor. På torsdagkvällen åkte vi till en valborgs brasa och grilla lit korv och sjöng någera låtar. Det var kul. PÅ lördagen studsa jag mycke studsmatta och spela piningis.
Idag var det skola igen och det var väll ok. Efter var vi i kyrkoparken och spela in lte olika filmer, jag kan visa er nån sen på bloggen. Men jag måste gå nu, här kommer några bilder från helgen. 

        


   

Kommentarer
Postat av: LadySaga

JULIA! jag dampar fan på bakgrunden! Kan knappt läsa det jag skriver nu :S



Jag har en design till dig! Ge mig dina inloggningsuppgifter så fixar jag med detsamma! :*

2009-05-04 @ 23:10:53
URL: http://ladysagas.blogg.se/
Postat av: LadySaga

JULIA! jag dampar fan på bakgrunden! Kan knappt läsa det jag skriver nu :S



Jag har en design till dig! Ge mig dina inloggningsuppgifter så fixar jag med detsamma! :*

2009-05-04 @ 23:11:08
URL: http://ladysagas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Saga du får dom på sms senare (och förresten e de meningen at den ska vara störande ^^)

2009-05-05 @ 17:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0